Hond eet crack en doodt baasje voor ogen van BBC filmcrew


Een baasje die gefilmd werd door de BBC voor een reportage over drugsverslaving is door zijn hond doodgebeten nadat deze crack had gegeten.

De Staffordshire Bull Terrier genaamd ‘Major’ viel zijn baasje aan terwijl de filmcrew bij hem thuis was. De crew probeerde de hond nog van de man af te halen maar deze beet zich vast in de nek van de man. Het duurde 30 minuten voordat de politie ter plaatse was.

De 41-jarige man kwam op 10 uur ‘s avonds thuis en was onder invloed van cocaine. Hij werd onwel en kreeg een epileptische aanval. Vervolgens viel zijn hond Major hem aan. De hond had 8 keer de drugslimiet om te mogen rijden in zijn bloed. Er werd cocaine en morfine in zijn urine gevonden.

Meer bizarre artikelen? 🙂

Jullie reacties